Dag 1 - Reisverslag uit Newquay, Verenigd Koninkrijk van Theo Verstegen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Newquay, Verenigd Koninkrijk van Theo Verstegen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Majoor Kees

Blijf op de hoogte en volg Theo

17 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Newquay

Reisverslag helemaal getypt maar niet goed opgeslagen. Huilen, dan maar nog een keer.
Momenteel zit ik in een engelse kantine waar ze wifi hebben. Met een vieze cappuccino en zijdelings kijkend naar Brazilië - Mexico type ik nu mijn reisverslagje. Omdat het Nederlandse vliegtuig stuk was moesten wij met een Belgisch militair vliegtuig vliegen. Het hield het midden tussen een passagiersvliegtuig en privé jet. Maar, ik mocht als goedmakertje in een VIP stoel plaatsnemen. We vlogen via Leeuwarden naar St Mawgan waar we 10.45 lokale tijd aankwamen. Na een korte overgave/overname en inkwartieren gingen we al gauw aan de slag. Ik heb een nette eenpersoonskamer en denk dat ik het hier wel twee weken kan uithouden. Het weer is hier overigens fantastisch, 23 graden met een fris briesje van zee. Tot zover, Majoor Kees

  • 17 Juni 2014 - 22:14

    Zonnetje :

    Goed om te horen!
    Ben net terug van het kamp-adres, waar een gezorgd hebben voor een leuke aankleding. Ga nu naar bed! Welterusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Newquay

St Mawgan

Een CIS oefening

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Dag 5

18 Juni 2014

Dag 2

17 Juni 2014

Dag 1

15 Juni 2014

Dag -2
Theo

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 1403

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 01 Juli 2014

St Mawgan

Landen bezocht: