Dag 5 - Reisverslag uit Newquay, Verenigd Koninkrijk van Theo Verstegen - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Newquay, Verenigd Koninkrijk van Theo Verstegen - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Majoor Kees

Blijf op de hoogte en volg Theo

21 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Newquay

Zaterdagochtend, 05.30, ik ben al klaar wakker. Ook niet zo gek want gisteren lag ik om 21.00 al te slapen na een heftige dag. De dag begon als gewoonlijk om 08.00 uur met werkzaamheden in het kader van de oefening. Echter, om 11.00 uur mocht de helft van de groep (waaronder ik) zich klaarmaken voor een grensveleggende activiteit. Coasteering heet dat, onder begeleiding van een paar experts moesten wij een parcour afleggen van ongeveer hondered meter langs de rotsige kustlijn. Dat betekent dus springen in de zee, een stukje zwemmen, er weer uit klimmen, de rotsachtige kust beklimmen en er weer in springen. Na twee uur was ik volledig uitgeteld maar wel trots dat ik het had gehaald. Ik heb er wel een paar verwondingen aan overgehouden maar gelukkig niets ernstigs. Daarna zijn we naar een restaurant/terras aan het strand geweest. Sterke verhalen vertellen en genietend van de mooie omgeving en een paar biertjes. Om 20.00 werden wij weer opgehaald door een collega en konden wij terugkijken op een geweldige ervaring.
Tot zover
Majoor Kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Newquay

St Mawgan

Een CIS oefening

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Dag 5

18 Juni 2014

Dag 2

17 Juni 2014

Dag 1

15 Juni 2014

Dag -2
Theo

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 1396

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 01 Juli 2014

St Mawgan

Landen bezocht: